ניסים בפשפשים – יום כיף בשוק הפשפשים

חשבתי לקרוא לפוסט ״המלצות לחנויות ומקומות בילוי בשוק הפשפשים״, אבל בתור ״תיירת״ יחסית מזדמנת, קטונתי. יש הרבה שמכירות את שוק הפשפשים הרבה יותר טוב ממני ויידעו להמליץ על חנויות ומקומות שווים בצורה מעמיקה בהרבה.
החלטתי פשוט לשתף אתכן באיפה היינו, מה עשינו, אכלנו, שתינו, קנינו ובעיקר נהנינו. קחו את זה מכאן לאן שתרצו (עדיף לשוק).

יום כיף בהפתעה

חנוכה. חופש בגן. לקחנו חופש מהעבודה והפתענו את עלמה ביום כיף רק איתה, בלי רומי. בחיי שהתרגשתי, גם היא.

הצטיידתי במצלמה, בגדים שיקיים (על כך בפוסט הבא), בחיוכים וסבלנות ויצאנו במטרה לשוטט כמה שעות, לאכול, לקנות מתנות ולפגוש חברים (בספונטניות).

התחלנו בפועה, כמובן

אני הכי אוהבת את בית הקפה הזה ותמיד חוזרת אליו בכל ביקור שלי בשוק. אכלנו ארוחת בוקר טעימה, שתינו קפה ושוקו, צילמנו, נחנו והמשכנו הלאה.

טבעות של pandora, haven design, elina gleizer

עצרנו במריונטה

כבר מזמן אני רוצה להגיע לחנות הילדים המקסימה הזו וסוף סוף היתה לי ההזדמנות. הסיכום עם עלמה היה שהיא בוחרת לעצמה מתנה אחת קטנה. התפשרנו על שתיים, היא התעקשה על בובה גם לרומי.

המשכנו לסופי

על החנות "סופי" קיבלתי כמה וכמה המלצות, כולל ממי שאני מכתירה כ"גורו שוק הפשפשים" ומעצבת פנים בחסד, טל להמן מ"דירתילי". ואכן מדובר בחנות כיפית וצבעונית עם פריטים לבית ולילדים. שטפתי את העיניינים ויצאנו עם מתנות לאחיינים שלי ועם קוביות עץ הכי יפות שראיתי בשביל עלמה ורומי.

קינחנו בגלידה בכפיתולינה

כי איך אפשר בלי גלידה? כלומר שאפשר, אני וגיא התאפקנו. עלמה לעומת זאת עפה על שני כדורים שלמים. עפה באמת, כולל ריקודי שמחה בחלון.

ואז הגענו לדובדבן שבשוק – חנות הפופ אפ של קרן שביט – ניסים בפשפשים

באנו עם ״גאוות יחידה״ לבושות בשמלות תואמות לאמא ובת של קרן שביט והרגשנו הכי בבית.

התמקמנו בחנות ופגשנו את החברות שלי אלה ודקלה שבאו עם הילדים וחלק מהבעלים.

הילדים שיחקו וציירו וחקרו את המתחם (היפייפה), אני הייתי עסוקה בלפגוש יוצרות ומעצבות שאני אוהבת וגם לפנק את עצמי בשרשרת של נעמה ברוש.

נשארנו בחנות מעל שעה! אם לא הבעלים שהתחילו להראות סימני ״נגמרת לי הסבלנות, בואו נלך לשתות בירה״, הייתי יכולה לבלות שם שעות.  זה עוד יקרה.

תיקים של מדוזה, שרשרת לב של נעמה ברוש

המשכנו לשאפה

התמקמנו בבר בחוץ לבירות ולארוחה קלילה וקולנית במיוחד עם כל החבורה שכללה חמישה מבוגרים וחמישה ילדים. אין כיף יותר מלשתות בירה ולאכול צ׳יפס לוהט באמצע היום. אולי רק אם משלבים זאת גם עם צילומי אופנה "פפרצי סטייל" ועפים על עצמנו מינימום היינו ביונסה.

אז הסיפור על איך חשתי עצמי ביונסה ומה לבשתי – בפוסט אופנתי הבא.

בינתיים, מוזמנות לאמץ את ההמלצות למקומות בהם היינו. אני יודעת שאחזור לעשות את המסלול הזה שוב ואשמח להרחיב אותו למקומות נוספים, המומלצים שלכן.