פסים ותכשיטים

״פסים ותכשיטים, יפתרו בעיות בימים קשים. לה לה לה לה לה לה לה…״

יש שיר כזה, לא?

בכל מקרה, מי שחשבה על השיר הזה לא חשבה עד הסוף, כי למען האמת פסים ותכשיטים טובים לכל יום, אפילו ליום הכי קליל ולא קשה בעליל.

הוכחות? יש לי בשפע. מכריזה בזאת על שבוע ״פסים ותכשיטים״ לתפארת הגרדרובה שלי.

בחרתי בקפידה את מעצבות התכשיטים האהובות עליי וציוותתי את התכשיטים לחולצות הפסים שתופסות כמחצית מהמדפים בארוני. להלן התוצאות. מזהירה, מדובר באאוטפיטים לבילויים משמימים כגון ״יום כיף במשרד״, ״טיול לגן השעשועים״, ״יציאה מפוארת לבית קפה השכונתי״ ו… הבנתם את הכיוון. קז׳ואל איט איז.

image_004

יום בשבוע

שבת אביבית.

לאן

להורים לארוחה מלאת פחממות.

image_006

תכשיט

אני עונדת שרשרת חרוזים שחורים של הצורפת הדס שחם אותה הכרתי באינסטגרם במסגרת פעילות ״מעצבים ישראלים״ שערכתי. התאהבתי בסגנון המיוחד והמוקפד שלה שכולל שימוש בחומרים יוצאי דופן ועיצובים שיש בהם עדינות לצד אמירה ייחודית.

השרשרת עשויה חרוזי אוניקס  וכדור כסף עם דוגמת תחרה מצופה זהב וממולא בטון. כן, כן, בטון! תציצו בחנות כאן, יש פריטים יפייפים.

image_007

חולצת פסים

אני לובשת את חולצת הפסים העתיקה בארוני. היא נרכשה ב״מנגו״ לפני כשש שנים ואפילו שאני מחרבת כביסות ידועה, היא יוצאת מהכביסה כחדשה בכל פעם מחדש.

יום בשבוע

יום ראשון דיכאון.

לאן

לעבודה (כי צריך גם לשלם על כל הפסים והתכשיטים האלה).

image_012

תכשיט

שרשרת של מעצבת התכשיטים, נטע ליבנה, אותה היא הכינה לי בהזמנה אישית, אם תהיו נחמדים אולי נטע תכין גם לכם. התכשיטים שנטע יוצרת מעוצבים במגוון סגנונות. הם עשויים מחומרים שונים כגון קריסטלים, אבני חן, סברובסקי, חרוזים, עורות ומתכות. הוורסטיליות הזו מאפשרת לכל אחת למצוא את קו התכשיטים המתאים לה ולסגנון הלבוש שלה. לאתר של נטע לחצו כאן.

image_010

חולצת פסים

הזמנה מוצלחת מהאתר nextdirect. מודה שאני קונה באתר הזה בגדים (מהממים!) לעלמה, אך הפעם נתקלתי בחולצה המשמחת הזו בשבילי, במחיר מגוחך ולא התאפקתי. טרם העברתי אותה כביסה, תחזיקו לי אצבעות שהיא תישאר בארון שלי ולא תמצא את דרכה לארון של עלמה.

יום בשבוע

יום שני קצת פחות דכאוני.

לאן

לגן השעשועים.

image_011

תכשיט

אני מגדירה את השרשרת הזו ״בול אני״. היא פרי יצירתה של מעצבת התכשיטים ליזה ארזואן שמצליחה לקלוע לטעמי מכל הבחינות. ליזה יוצרת תכשיטי קונספט הנעים על קו התפר שבין צורפות מסורתית, עיצוב תעשייתי ואומנות. התכשיטים שלה משלבים מסורת עם מודרניזם וקדמה. הם מורכבים ממתכות, עורות, פלסטיק, אבנים וחבלים. העבודות שלה מרתקות וייחודיות, תראו כאן.

image_013

חולצת פסים

האחיות מבית ״פסים ונקודות״, סיוון ושלומצי, יצאו עם קולקציית קיץ חדשה ואני הסתערתי עליהן בפייסבוק (תרתי משמע) וחמדתי לי את חולצת הפסים המושלמת הזו. אוברסיז איט איז! לחנות לחצו כאן.

image_014

יום בשבוע

שלישי משפחתי

לאן

לבראנצ׳ ביתי.

image_015

תכשיט

תליון מפתח של מעצבת התכשיטים הבינלאומית ליטל קלמנסון. כבר תקופה ארוכה ששמתי עליו עין, הסתובבתי סביבו, מדדתי, התלבטתי ואז כשחזרתי לקנות – הוא כבר לא היה. בשבוע שעבר עשיתי סיבוב נוסף וברגע שראיתי כי חזר למדף רכשתי לי כמתנה לחג. ליטל קלמנסון מוכרת את תכשיטיה בארץ ובחו״ל, יש לה קו יוקרתי ומנצנץ, אך דווקא המפתח תפס אותי בפשטות שלו. לאתר של ליטל קלמנסון לחצו כאן.

חולצת פסים

חולצת הפסים שאני לובשת היא של אחת המעצבות האהובות עליי, דורין פרנקפורט. החולצה אוורירית ונעימה וניתן למצוא אותה בקולקציה החדשה. לדף הפייסבוק של דורין פרנקפורט לחצו כאן.

image_017

יום בשבוע

חמישי קיצי.

לאן

לעבודה, למלאכה.

image_018

תכשיט

תכירו את השרשרת הכי צבעונית ועליזה בארון התכשיטים שלי. היא נרכשה ב״העולם המופלא של גיא גיל״ לפני כשנה ובכל פעם שאני עונדת אותה עוצרים אותי ברחובות ושאולים מאיפה היופי הזה. גיא יוצר תכשיטים מהחומרים הכי מפתיעים שניתן לחשוב עליהם. את הסגנון שלו אפשר לזהות מקילומטרים, אך לא תהיה שרשרת אחת זהה לשניה, כך שכל אחת תרגיש מיוחדת ושונה עם השרשרת שהיא עונדת.

image_019

שמלת פסים

שמלת הפסים החדשה, הקלילה והקיצית שלי בגזרת ״בלון״ היא של המעצבת אדוה שטילוינר, בעלת  ״בוטיק׳לה״ בגן יאשיה. השמלה הנהדרת הזו הגיעה אליי בדואר ממש רגע לפני שהתייאשתי והפסקתי להאמין בדואר ישראל. לגמרי נס חג הפסח 😉 בקרו בדף הפייסבוק של החנות, יש ב״בוטיק׳לה״ בגדים יפים בכל הגזרות, המידות והצבעים.

image_020

יום בשבוע

שישי מחויך.

לאן

לקפה השכונתי.

image_021

תכשיט

שרשרת סטייטמנט צבעונית, משגעת ומשוגעת של המעצבת ההורסת ומלאת הומור וחן, רוני עוזיאל. התכשיטים של רוני משקפים את האישיות שלה, הם משמחים, צבעוניים, מלאים בסטייל, שובבים ויפים יפים. יש לי כבר כמה מהיצירות שלה והיד עוד נטויה (ששששש שלא ישמעו אותי בבית). לדף הפייסבוק של רוני לחצו כאן.

image_022

חולצת פסים

החולצה היא של רשת ״יוקה״ מתוך קולקציית הקיץ החדשה. היא מזכירה לי את סגנון החולצות האמריקאיות שאני מאוד מחבבת והצבע שלה מקסים בעיניי. אני לובשת אותה כחולצה, אך למי שנמוכה ממני היא יכולה לשמש גם כטוניקה. לאתר של "יוקה" לחצו כאן.

image_023

זהו להפעם, מעכשיו עוצר קניות עד לפוסט הבא.

מתיישבת לכתוב 😉

צילומים: דן חרקובסקי, גיא דותן, שירי שפיר.

1 תגובה
  • הלנה

    2 באפריל 2015 at 5:34 pm הגב

    פוסט מהמם! נהנתי )))

להשארת תגובה