בתינוקות מטפלים באהבה

לפעמים נופלת בחלקינו הזכות לפגוש בעל מקצוע מדהים במיוחד. לא סתם טוב ומקצועי, אלא באמת נדיר. כזה שעוסק בתחום שהוא הכי אוהב ובגלל זה עושה קסמים של ממש.

זה קרה לי עם נעם.

נעם היא מאבחנת ומטפלת בתינוקות בדגש על ליווי התפתחותי, ומכיוון שלעלמה יש עניין עם מתח גוף וטונוס שריר גבוה, ההכרות עם נעם נפלה עלינו כנס משמיים.

הגישה שלה לעלמה, העדינות והרוך, הכבוד (כן צריך לנהוג בכבוד בתינוקות, הם אנשים קטנים ולא צעצועים), לצד מקצועיות יוצאת דופן גרמו לעלמה להיפתח אליה באופן מיידי, לשתף פעולה ולהביא לשיפור ניכר כבר אחרי חצי שעה של טיפול.

נעם דיברה לעלמה בנועם ובגובה העיניים, עזרה לה להתהפך, לתפוס את הרגליים, לאחוז בצעצועים ולקרב את הידיים לגוף. היא הסבירה לנו כיצד לבצע את התרגילים בעצמנו ואחרי התמדה של חודש, עלמה עושה הכל לבד והגוף שלה לא נמצא יותר במתח בכלל.

התאהבנו בה. גם אני וגם עלמה. ואפילו גיא שבדרך כלל לא נוהג לחלק מחמאות, אמר לה שהיא נפלאה ועשתה עבודה מדהימה.

רק בעיה אחת יש לנעם – היא לא טובה בשיווק עצמי. היא עדינה וקצת ביישנית.

״אני לא רוצה להציק ולנדנד לאנשים״ היא אמרה לי.

״את לא מציקה, מגיע לך שכמה שיותר הורים יכירו אותך ויוכלו להיעזר בך. אני בטוחה שיש רבים שלעתים צריכים להתייעץ ולקבל הכוונה ולא יודעים לאתר אשת מקצוע נפלאה כמוך״. זאת היתה התשובה שלי אליה ואני רוצה לעזור לה ולהמליץ עליה מכל הלב.

יש לכם תינוק? תבקרו באתר של נעם, הוא נהדר ויש בו טיפים והמלצות לכל שלב התפתחותי מגיל אפס ועד שלב ההליכה. http://www.noambaby.co.il/

ממליצה גם להשתתף בסדנאות ליווי התפתחותי שהיא מעבירה. מדובר בזמן איכות עם התינוק, משחקים מהנים ומפתחים וזה פשוט כיף!

בנוסף, נעם מלמדת מחול יצירתי ובלט לגיל הרך ומעבירה חוגי מוזיקה ותנועה בגנים. כך שגם להורים לילדים ופעוטות שווה להתעניין וליצור קשר.

אפשר לבדוק לגבי סדנאות, ליווי אישי, חוגים ושיעורי מחול בדף הפייסבוק של נעם וגם לפנות אליה באופן אישי למספר 054-676-4184

https://m.facebook.com/noambabycoil

ממליצה על נעם מכל הלב. מגיע למישהי נפלאה כמוה להתפרנס יפה מהעיסוק שהיא עושה בכישרון רב ובאהבה גדולה.

אין תגובות

להשארת תגובה